Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا؛
باشگاه مقاومت بر سکوی سوم ایستاد

در دیدار رده بندی جام باشگاههای تکواندوی آسیا، باشگاه مقاومت با شکست تیم البصره عراق، سکوی سوم این دوره از مسابقات را بدست آورد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه دومین روز از پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا (G1) و در دیدار رده بندی این مسابقات، دو تیم البصره و باشگاه مقاومت رو در روی هم قرار گرفتند که مبارزات پایاپای این دو تیم، به سود باشگاه مقاومت به پایان رسید.

در اولین رقابت این دیدار، تکواندوکاران وزن 72- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ رفتند که سید حسین احسانی از البصره توانست در راند طلایی رضا زارعی را از پیش رو بردارد. در ادامه اما این مقاومت بود که توانست 2 پیروزی پی در پی را توسط سید محمد رفیعی و علی محمدپور بدست آورد.

در بازی چهارم این پیکار مهدی اسحاقی و آرش صلاحی نژاد رقابت خود را پیگیری کردند که در پایان این مبارزه جذاب و دیدنی، صلاحی نژاد در ثانیه های آخر با نتیجه 6 بر 5 برنده شد و دو تیم 2 بر 2 مساوی شدند.

آخرین مبارزه مقاومت و البصره نیز بین تکواندوکاران وزن 63- کیلوگرم برگزار شد تا تکلیف تیم سوم این جام مشخص شود. یاسین اکبرنتایج از مقاومت و علی محمد از عراق در این پیکار حساس رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان اکبرنتاج در یک مبارزه حساب شده ؛ توانست با نتیجه 10 بر 6 به برتری دست پیدا کند و مقاومت با کسب 3 پیروزی از 5 مبارزه در اولین سابقه حضور خود در این رقابتها بر سکوی سوم جام باشگاههای آسیا ایستاد.

***ترکیب تیم باشگاه مقاومت:
رضا زارعی، سید محمد رفیعی، علی محمد پور، مهدی اسحاقی، یاسین اکبر نتاج
سرمربی: علی اشرف قنبری

***ترکیب تیم البصره عراق:
سیدحسین احسانی، محمد اینانلو، پوریا عرفانیان، آرش صلاحی نژاد، علی محمد
سرمربی: بهزاد خداداد

از نکات این دیدار مصدومیت پوریا عرفانیان، تکواندوکار وزن 82+ کیلوگرم تیم البصره عراق در مبارزه با علی محمدپور بود که باعث شد وی از ادامه مبارزه انصراف دهد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 26 بهمن 1393 - 17:05

تعداد بازديد: 507

کد:8527-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool