Farsi | English  
 

   شنبه 31 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

پيام خانلرخانی، سرمربي تيم شهرداري ورامين:
براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

سرمربي تيم نايب قهرمان دوره گذشته جام باشگاههای آسیای تکواندو هدف از حضور در رقابت های امسال را جبران شکست مقابل دانشگاه آزاد و كسب جایگاه قهرمانی پنجمين دوره باشگاههای تكواندوي آسیا عنوان كرد.

به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، تیم شهرداری ورامین که در حال حاضر صدرنشین رقابتهای لیگ برتر بزرگسالان است و عنوان نايب قهرماني دوره قبل جام باشگاههاي آسيا را نيز در اختيار دارد، از هفته گذشته براي حضور در پنجمين دوره جام باشگاههای تكواندوي آسیا، تمریناتش را بدون حضور ملی پوشان تیمش آغاز کرده است.

پیام خانلرخانی سرمربی تیم شهرداری ورامین در خصوص شرایط حال حاضر این تیم به سايت فدراسيون تكواندو گفت: از هفته گذشته اردوهایمان را آغاز کردیم. ملی پوشان تیممان هم از امروز در تمرینات شرکت خواهند کرد. شرایط آمادگی و بدنی بازیکنان خوب است و برای حضوری پرقدرت در این دوره از رقابتها آماده هستیم.

وی افزود: هدف ما از حضور در این رقابتها کسب عنوان قهرمانی و جبران شکست دوره قبل مقابل دانشگاه آزاد است. دانشگاه آزاد تیمی پرقدرت است که سالها با کادر فنی مجرب، 3 دوره قهرمان جام باشگاهها شده است اما شهرداری ورامین هم کوتاه نمی آید و تلاشمان برای حضور بر سکوی قهرمانی است و به اين مهم دست پيدا خواهيم كرد.

سرمربی تیم شهرداری ورامین درباره برگزاری و میزبانی این رقابتها در ایران تصریح کرد: به شخصه معتقدم برگزاري اين مسابقات فرصت مناسبي براي جوانان است چراكه بسیاری از بازیکنان كم سن و سال فرصت حضور در رقابت‌هاي بين المللي را بدست نمي‌آورند و میزبانی ايران در این بازیها، فرصت مناسبی را در اختیار این دسته از جوانان جویای نام قرار می دهد.

خانلرخاني با اشاره به داشتن گريد يك المپيكي اين رقابتها در پايان خاطرنشان ساخت: با توجه به اينكه، اين دوره از مسابقات جام باشگاههاي آسيا 10 امتیاز برای رنكينگ المپیک دارد، این فرصت بسیار مناسبی برای ملی پوشانی است که هدفشان حضور در المپیک است. امیدوارم بتوانیم مانند لیگ که صدرنشین هستيم، در جام باشگاههای آسیا هم عنوان قهرماني را بدست آوريم.

پنجمين دوره جام باشگاههاي تكواندوي آسيا، 25 و 26 بهمن ماه به ميزباني ايران و در خانه تكواندو برگزار مي‌شود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 بهمن 1393 - 08:38

تعداد بازديد: 1272

کد:8463-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

حسین پور سه شنبه 28 بهمن 1393 | 11:20

تشکر از همه مربیان سازنده الخصوص استاد مهرداد ساعدی که هنرجویانی مثل آقافرزان عاشور زاده راساخته و تحویل وطن اسلامی عزیزمان ایران دادند.


احسان علی اصغری جمعه 24 بهمن 1393 | 02:39

سلام خدمت دوست عزیزم جناب پیام خان اگر به یاد داشته باشی در تیم مس کرمان
با هم .هم تیمی بودیم سال 83 خیلی از موفقیتت خوشحال شدم انشااله بازم موفق
خواهی شد .یاعلی


رضا کرامت(رئیس هیات تکواندو گلستان) چهارشنبه 22 بهمن 1393 | 18:38

خدا قوت و سپاس بخاطر زحمات صادقانه تان



 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool