Farsi | English  
 

   جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا؛
دانشگاه آزاد با شکست مقاومت به فینال راه یافت

در پایان پیکار دیدنی دو تیم دانشگاه آزاد و باشگاه مقاومت، این دانشگاهی ها بودند که توانستند؛ دیگر فینالیست این دوره از مسابقات شوند.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در ادامه دومین روز از پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا (G1) و در آخرین مبارزه نیمه نهایی این رقابتها، دانشگاه آزاد رو در روی باشگاه مقاومت قرار گرفت که در پایان این جدال جذاب و دیدنی شاگردان سید نعمت خلیفه با نتیجه 3 بر 2 به برتری دست یافتند و راهی مرحله فینال شدند.


آرمین هادی پور (12-یک)، مهدی خدابخشی (5-1) و امید عمیدی (9-3) سه پیروزی تیم دانشگاه آزاد را کسب کردند و در ادامه با تصمیم کادرفنی تیم دانشگاه، تکواندوکاران اوزان 72- و 63- کیلوگرم بر روی شیاپ چانگ نرفتند تا نتیجه دو دیدار این مبارزات، 12 بر صفر به سود باشگاه مقاومت شود.

هدایت تیم مقاومت در این دوره از رقابتها بر عهده علی اشرف قنبری است.

***ترکیب تیم دانشگاه آزاد:
آرمین هادی پور، سینا بهرانی، علیرضا نصرآزادانی، مهدی خدابخشی و امید عمیدی

***ترکیب تیم باشگاه مقاومت:
توحید اسماعیل پور، یاسین اکبرنتاج، مرتضی درویش، علیرضا درویش پور و حسن بشیری

بدین ترتیب از ساعت 16، البصره عراق و باشگاه مقاومت برای کسب سکوی سومی مبارزاتشان را آغاز خواهند کرد و فینال این جام نیز بین دوم تیم شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد پیگیری می شود.

در چهارمين دوره رقابت‌هاي جام باشگاههاي تكواندوي آسيا، تيم دانشگاه آزاد به مقام قهرماني رسيد، شهرداري ورامين نايب قهرمان شد و پاس قوامين بر سكوي سوم ايستاد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 26 بهمن 1393 - 11:41

تعداد بازديد: 518

کد:8524-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool