Farsi | English  
 

   جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.


آرمين هادي پور، تكواندوكار وزن 54- كيلوگرم تيم ملي:
تلاشمان، تکرار قهرمانی است / به اهدافم نزدیک شده ام

پنجمین دوره جام باشگاههای تکواندوی آسیا شنبه و یکشنبه (25 و 26 بهمن ماه) به میزبانی خانه تکواندو برگزار می شود و دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین همچون سالهای گذشته در این دوره نیز از مدعیان اصلی برای کسب عنوان قهرمانی محسوب می شوند.

آرمین هادی پور تکواندوکار وزن 54- کیلوگرم تیم ملی و بازیکن تیم دانشگاه آزاد در رابطه با شرایط تیمش در آستانه آغاز رقابتهای جام باشگاههای آسیا به سایت فدراسیون تکواندو گفت: شرایط تیم دانشگاه آزاد خوب است و بازیکنان در آمادگی کامل به سر می برند. مطمئن هستم مبارزات جذاب و دیدنی را پیش روی داریم و تمام هدفمان کسب سکوی نخست و 10 امتیاز برای افزایش رنکینگ المپیک است. می خواهیم عنوان قهرمانی دور گذشته مان را دوباره تکرار کنیم.

وی در رابطه با حضورش در اردوهای تیم ملی تکواندو و هدف گذاری اش افزود: به هرحال حضور در اردوهای تیم ملی و تمرین در کنار بزرگانی همچون معتمد، نصر آزادانی و ... برای من نکات و تجربیات زیادی را به همراه داشته است. من پله پله به تیم ملی رسیدم. از روز اول هم برای خودم هدف گذاری داشته ام و خوشحالم که در حال حاضر به اهدافم نزدیک شده ام.

تکوندوکار وزن 54- کیلوگرم کشورمان تصریح کرد: هدف من حضور در مسابقات جهانی و سپس کسب مدال خوش رنگ این رقابتهاست، اگر بتوانم در رقابتهای جهانی مدال خوش رنگی را بدست آورم، آن وقت می توانم در رنکینگ المپیک جایگاه خوبی داشته باشم و به حضور در المپیک هم فکر کنم.

هادی پور در پاسخ به این سوال که تیم ملی همیشه در وزن یک با خلاء بازیکن مواجه بوده است، آیا در این دوره نیز همین مشکل را خواهد داشت؟ اظهار داشت: همیشه در سبک وزن مشکل بوده و همه نگاه ها به سنگین وزنان بوده است اما در این چند وقت اخیر به همه اوزان توجه می شود. من فکر می کنم در وزن یک با حضور بازیکنان ارزشمندی همچون مستعان و کاظمی مشکلی در این وزن نخواهیم داشت. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا بتوانم بهترین عملکرد را در وزن یک داشته باشم.

تاريخ  ارسال:پنجشنبه 23 بهمن 1393 - 10:29

تعداد بازديد: 382

کد:8479-1403


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool