Farsi | English  
 

   پنجشنبه 5 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

تکواندوی جام باشگاههای آسیا؛
خانلرخانی: قهرماني اين دوره از مسابقات، خيلي چسبيد

سرمربی تیم تکواندوی شهرداری ورامین، گفت: سزاوارانه عنوان نخست پنجمین دوره جام باشگاه های آسیا را کسب کردیم.

پیام خانلرخانی که تیمش عصر روز گذشته (یکشنبه) با غلبه بر دانشگاه آزاد عنوان نخست پنجمين دوره مسابقات تکواندوی جام باشگاههای آسیا در تهران را بدست آورد در گفت و گو با سايت فدراسيون تكواندو اظهار داشت: بازيكنان ما در فينال اين رقابتها بسيار با انگيزه ظاهر شدند و با روحيه بسيار بالايي مبارزات خود را پيگيري كردند. خدا را شكر كه توانستيم عنوان نخست اين رقابتها را بدست آوريم.


خانلرخانی در خصوص نمایش مقتدرانه تیمش در دیدار نهایی برابر دانشگاه آزاد گفت: من از ابتدا به بازيكنانم گفتم براي نمايشي زيبا پا به مسابقات بگذارند و به فكر قهرماني نباشند. باتوجه به اينكه فشار روحيِ كمتري بر روي بازيكنان بود آنها به راحتي مبارزاتشان را انجام دادند و فكر مي كنم همين امر باعث قهرماني سزاوارانه شهرداري ورامين شد.

وي تصريح كرد: قهرماني در اين دوره از مسابقات خيلي چسبيد هرچند مصدوميت بهنام اسبقي باعث شد تا از خوشحالي تمام بازيكنان و كادرفني كم شود، اميدوارم مشكلي براي اسبقي به وجود نيامده باشد و بتواند به زودي مبارزات خود را آغاز كند.

سرمربی شهرداری ورامین در خصوص سطح فني اين رقابتها، اظهار داشت: به شخصه معتقدم فينال اين مسابقات كمتر از رقابتهاي جهاني نبود. در 4 وزني كه مبارزات برگزار شد، رقابتها بسيار نزديك، جذاب و ديدني بود.

وی در پاسخ به اين سوال كه آيا پيش بيني پيروزي در 3 وزن را داشت؟ گفت: بايد بگويم پيش بيني ها درست نبود و واقعا در برخي از اوزان بازيكنان ما سنگ تمام گذاشتند كه اين نشان مي دهد، تكواندوكاران از نظر فني بسيار بهم نزديك هستند.

وی در مورد برنامه آتی تیم شهرداری ورامین گفت: خدا را شكر كه توانستيم عنوان قهرماني اين دوره از مسابقات را بدست آوريم، در ادامه نيز رقابتهاي ليگ برتر را پيش رو داريم و مي خواهيم در اين دوره بازهم بدون باخت از عنوان قهرماني دور قبل‌ در ليگ برتر دفاع كنيم.

تاريخ  ارسال:دوشنبه 27 بهمن 1393 - 12:55

تعداد بازديد: 961

کد:8547-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool