Farsi | English  
 

   جمعه 30 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا؛
جام قهرمانی در دستان شهرداری ورامین / دانشگاه نایب قهرمان شد

در فینال رقابتهای پنجمین دوره جام باشگاههای تکواندوی آسیا، شهرداری ورامین با پیروزی برابر دانشگاه آزاد بر سکوی قهرمانی ایستاد و دانشگاه آزاد نایب قهرمان شد.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در پایان پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا (G1)، دیدار فینال با حضور تیم های دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین برگزار شد که در پایان رقابت قهرمان و نایب قهرمان دوره قبل، شاگردان پیام خانلرخانی با نتیجه 4 بر یک به برتری دست یافتند تا ضمن انتقام فینال چهارمین دوره رقابتهای جام باشگاههای آسیا، سکوی قهرمانی این مسابقات را نیز با اقتدار به نام خود ثبت کنند.

در اولین دیدار این دو تیم، میلاد بیگی از شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر 2 از سد مهدی خدابخشی گذشت در ادامه فرزان عاشورزاده 7 بر 6 سینا بهرامی را برد تا شهرداری ورامین یک قدم به قهرمانی نزدیک شود.

در سومین پیکار بهنام اسبقی و علیرضا نصرآزادانی رو در روی هم قرار گرفتند که در راند دوم این مبارزه و در حالیکه علیرضا نصرآزادانی 5 بر 3 پیش بود، بهنام اسبقی به دلیل مصدومیت از ادامه مبارزه انصراف داد و این پیکار به سود علیرضا نصرآزادانی از دانشگاه آزاد به پایان رسید.

در چهارمین پیکار، 2 تکواندوکار سبک وزن بر روی شیاپ چانگ رفتند که محمد کاظمی از شهرداری ورامین 5 بر یک آرمین هادی پور را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب قهرمانی ورامینی ها مسجل شود.

در ادامه و در آخرین مبارزه این رقابتها نیز سجاد مردانی از شهرداری ورامین به دلیل انصراف امید عمیدی از حضور در این رقابت؛ 12 بر صفر پیروز میدان معرفی شد.

کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، سید محمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو، آذرنوش رییس بسیج ورزشکاران، سردار یزدان رییس سازمان تربیت بدنی بسیج ورزش، استاد کانگ سرمربی اسبق تیم ملی تکواندو، اعضای هیات رییسه فدراسیون تکواندو، علیرضا صیاد دبیر فدراسیون تکواندو، غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی، کادرفنی تیم ملی، پیشکسوتان و قهرمانان تکواندو با حضور در سالن، از نزدیک شاهد این مسابقات بودند.

***ترکیب تیم شهرداری ورامین:
محمد کاظمی، فرزان عاشورزاده، بهنام اسبقی، میلاد بیگی، سجاد مردانی
سرمربی: پیام خانلرخانی

***ترکیب تیم دانشگاه آزاد:
آرمین هادی پور، سینا بهرامی، علیرضا نصرآزادانی مهدی خدابخشی، امید عمیدی
سرمربی: سیدنعمت خلیفه

بدین ترتیب و در پایان رقابتهای پنجمین دوره جام باشگاههای آسیا، شهرداری ورامین بر سکوی نخست ایستاد، دانشگاه آزاد عنوان نایب قهرمانی را بدست آورد و باشگاه مقاومت سوم شد.

تیم البصره عراق نیز عنوان چهارم را به خود اختصاص داد.



تاريخ  ارسال:يكشنبه 26 بهمن 1393 - 18:14

تعداد بازديد: 1046

کد:8528-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 

محمد رضا یاری يكشنبه 26 بهمن 1393 | 23:34

تبریک نایب قهرمانی خدمت کادر فنی و بازیکنان تیم خوب دانشگاه آزاد .
محمد رضا یاری


محمد رضا یاری يكشنبه 26 بهمن 1393 | 23:18

با سلام و خسته نباشید خدمت تمامی بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری ورامین . کسب مقام قهرمانی جام باشگاههای آسیا را تبریک میگویم .
محمد رضا یاری


فرهادشورج يكشنبه 26 بهمن 1393 | 19:00

کسب مقام قهرمانی تیم شهرداری ورامین ونائب قهرمانی تیم دانشگاه ومقام سومی تیم مقاومت ایران رادرپنجمین دوره جام باشگاههای تکواندوی آسیایی را به همه مدیران وزحمت کشان باشگاهها وباعرض خسته نباشید به همه بازیکنان . این موفقیت رابه همه تبریک می گویم.



 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool