Farsi | English  
 

   جمعه 9 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

شهرداری ورامین - البصره عراق / دانشگاه آزاد - مقاومت ؛ تا دقایقی دیگر

در پایان رقابتهای گروهی پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای آسیا، تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت و البصره عراق به مرحله نیمه نهایی راه یافتند که پیکار این تیمها تا دقایقی دیگر در خانه تکواندو آغاز می شود.

به گزارش سایت فدراسیون تکواندو، در نخستین روز از پنجمین دوره مسابقات جام باشگاههای تکواندوی آسیا (G1) ، تیم های شهرداری ورامین، دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، البصره عراق، بغداد عراق، افغانستان الف و افغانستان ب در 2 گروه به مصاف هم رفتند، که در پایان شهرداری ورامین و باشگاه مقاومت از گروه اول و دانشگاه آزاد و البصره عراق از گروه دوم راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

امروز و از دقایقی دیگر و در مرحله نیمه نهایی، دانشگاه آزاد به مصاف باشگاه مقاومت می رود و شهرداری ورامین رو در روی البصره عراق خواهد گرفت.

در ادامه و پس از معرفی برترینهای هر دیدار، تیم ها استراحت خواهند کرد و تیم های بازنده در مرحله نیمه نهایی، برای کسب سکوی سومی از ساعت 16 بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت و فینال این رقابتها نیز پس از اتمام دیدار رده بندی برگزار می شود.

در چهارمين دوره رقابت‌هاي جام باشگاههاي تكواندوي آسيا، تيم دانشگاه آزاد به مقام قهرماني رسيد، شهرداري ورامين نايب قهرمان شد و پاس قوامين بر سكوي سوم ايستاد.

تاريخ  ارسال:يكشنبه 26 بهمن 1393 - 10:16

تعداد بازديد: 874

کد:8519-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool