Farsi | English  
 

   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

براي رسيدن به المپيك از امتياز هيچ مسابقه‌اي نخواهم گذشت
مردانی: از قهرمانی جام باشگاهها به سادگی نمی گذریم

تكواندوكار سنگين وزن تيم ملي و عضو تيم شهرداري ورامين گفت: خدا را شکر که 2015 را با 2 طلای یونان و امارات آغاز کردم. هنوز مسابقات زیادی در پیش دارم و باید امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک بدست آورم.

سجاد مردانی تکواندوکار وزن 87+ کیلوگرم کشورمان که در تورنمنت امارات موفق به کسب مدال طلا شد، در خصوص این رقابتها به سایت فدراسیون تکواندو گفت: این تورنمنت 10 امتیاز برای سهمیه المپیک داشت و هدف من نیز کسب تمامی این امتیاز بود که خدارا شکر به این مهم دست پیدا کردم. در وزن هشتم چهره های سرشناسی در جدول حضور داشتند اما به هرحال توانستم در این رقابتها به مدال طلا برسم.

وی با اشاره به اینکه سال 2014 را به فراموشی سپرده است، اظهار داشت: من از آغاز 2015، سال گذشته را فراموش کردم و نگاهم به سال جدید و امتیازات و تورنمنت های پیش رو بود، خدا را شکر که 2015 را با 2 طلای یونان و امارات آغاز کردم. هنوز مسابقات زیادی در پیش دارم و باید امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک بدست آورم. امسال سالی سرنوشت ساز برای ما خواهد بود و قطعا برای رسیدن به هدفم از امتیاز هیچ مسابقه ای نخواهم گذاشت.

نایب قهرمان جهان، با اشاره به اهمیت بازیهای جام باشگاههای تکواندوی آسیا و جام فجر افزود: این 2 مسابقه در مجموع 20 امتیاز خواهد داشت و برای افزایش رنکینگ المپیکی ام اهمیت زیادی دارد. من در جام باشگاههای تکواندوی آسیا برای شهرداری ورامین رقابت خواهم کرد و قطعا این تیم در این بازیها بهترین مبارزات را از خود به نمایش می گذارد. تیم ما از 10 امتیاز جام باشگاهها به سادگی نمی گذرد.

تاريخ  ارسال:جمعه 24 بهمن 1393 - 08:47

تعداد بازديد: 380

کد:8488-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool