Farsi | English  
 

   جمعه 13 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

تيم ملي سال مهمي را پيش رو دارد
خدابخشی: دانشگاه آزاد قهرمانی را از دست نمی دهد

ملی پوش وزن 80- كشورمان و عضو تيم دانشگاه آزاد، گفت: تيم ما برای دفاع از قهرمانی دوره قبل جام باشگاهها به میدان خواهد آمد و به راحتی 10 امتیاز جام باشگاه ها را از دست نمی دهد.

مهدي خدابخشي، تكواندوكار تيم ملي كشورمان كه چندي پيش در تورنمنت امارات موفق به كسب مدال طلا شد، در رابطه با این رقابتها به سايت فدراسیون تكواندو گفت: 10 امتياز رنكينگ اين مسابقات بيشترين اهميت را براي ما داشت و تيم ايران نيز نتايج خوبي را در اين تورنمنت بدست آورد و خدا را شكر تمامي بازيكنان دست پر به ايران بازگشتند.

وي كه در امارات در يك وزن بالاتر حضور داشت، تصريح كرد: من قبلا هم در وزن 87- كيلوگرم مبارزه كرده ام، به هرحال كاهش وزن كمي برايم دشوار بود و با تصميم كادرفني، در اين تورنمنت در وزن هفتم حضور داشتم، رقابت در اين وزن برايم راحت بود و مشكلي نداشتم. آنچه براي من اهميت داشتم امتياز و رنگ مدال اين مسابقات بود تا بتوانم جايگاهم را در رنكينگ المپيك افزايش دهم.

قهرمان بازيهاي آسيايي اينچئون كه در پنجمين دوره مسابقات جام باشگاههاي آسيا، بازيكن تيم دانشگاه آزاد خواهد بود، در رابطه با اين رقابتها اظهار داشت: تيم بسيار خوب و يكدستي داريم و در تمامي اوزان بازيكنان خوبي در اختيارمان است. البته شهرداری ورامین كه يكي از رقباي جدي ما محسوب مي شود نيز تیم بسيار خوبی را در اين دوره خواهد داشت و می تواند در فينال برای ما خطرناک باشد اما ما برای دفاع از قهرمانی دوره قبل به میدان می آييم و به راحتی 10 امتیاز جام باشگاه ها را از دست نمی دهيم. به هرحال 10 امتیاز قهرمانی بهتر از 6 امتیاز نايب قهرماني است!

خدابخشي با اشاره به تراكم بازيهاي پيش رو افزود: بازی های جام فجر و انتخابی تیم ملی از ديگر مسابقات پيش روي ما خواهد بود، تراکم بازی ها زیاد است اما ما مي دانيم كه سال بسيار مهمي را داريم و بايد با تمام توان در هر مسابقه شركت كنيم . اميدوارم بتوانم در انتخابي تيم ملي، نفر اعزامي به مسابقات جهاني شوم و در ادامه راه نيز با كسب سهميه المپيك، خوش رنگترين مدال اين رويداد مهم را بدست آورم.

تاريخ  ارسال:جمعه 24 بهمن 1393 - 08:47

تعداد بازديد: 383

کد:8487-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool