Farsi | English  
 

   پنجشنبه 12 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

علیرضانصرآزدانی، تکواندوکار وزن 74- کیلوگرم تیم ملی:
برای حفظ قهرمانی دانشگاه، تلاش می کنیم/رقابت در وزن سوم المپيك سنگین بود

تكواندوكار وزن 74- كيلوگرم تيم ملي و دانشگاه آزاد گفت: تیم دانشگاه، این دوره بازیکنان با تجربه و خوبی دارد و تمام هدفمان حفظ قهرمانی دوره گذشته است اما شهرداري ورامين نیز تيمش را تقويت كرده و قطعا کار دشواري را خواهيم داشت.


به گزارش سايت فدراسيون تكواندو، تورنمنت بین المللی امارات با قهرمانی نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف به پایان رسید که علیرضا نصر آزادانی ملی پوش وزن 74- کیلوگرم كشورمان با انصراف مسعود حجی زواره در فینال، طلایی شد.


وي در خصوص تورنمنت بين المللي امارات به سايت فدراسيون تكواندو گفت: رقابتهاي خوبی بود و خوشبختانه توانستم 10 امتیاز لازم را براي افزايش رنكينگ المپيكي‌ام کسب کنم که متاسفانه در فینال اين رقابتها مسعود حجی زواره به دلیل آسیب دیدگی نتوانست مبارزه كند.

قهرمان جهان و آسيا در رابطه با تغییر وزن المپيكي‌اش اظهار داشت: پيش از اين در وزن سوم المپیک یعنی 80- مبارزه می کردم اما وزن خودم 74- کیلوگرم بود، به همین دلیل در فینال و مرحله های پایانی به دلیل اختلاف وزن 10 - 12 كيلويي با حريفانم نمی توانستم نتیجه دلخواه را کسب کنم و این وزن برایم سنگین بود، به همین دلیل با مشورت كادرفني، رنكينگم را به وزن دوم المپيك انتقال دادم. هرچند که در این وزن خیلی عقب تر از اسبقی و معتمد هستم اما سعی می کنم اين اختلاف را جبران كنم.

وي كه در جام باشگاههاي تكواندوي آسيا بعنوان بازيكن تیم دانشگاه آزاد بر روي شياپ چانگ مي‌رود در آستانه آغاز اين رقابتها تصریح کرد: دو تیم دانشگاه آزاد و شهرداری ورامین مانند دوره های گذشته از تیم های اصلی و قدرتمند هستند که پيش بيني مي‌كنم هر دو به فينال مي‌رسند. تیم دانشگاه، این دوره در هر پنج وزن بازیکنان با تجربه و قدرتمندی دارد و تمام هدفمان حفظ قهرمانی دوره گذشته است اما با توجه به اينكه شهرداري ورامين تيمش را نسبت به دوره قبل تقويت كرده است قطعا کار دشواري را خواهيم داشت.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 11:53

تعداد بازديد: 387

کد:8477-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool