Farsi | English  
 

   دوشنبه 16 ارديبهشت 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

بهنام اسبقی، تکواندوکار وزن 68- کیلوگرم تیم ملی:
شهرداری ورامین، قهرمان جام باشگاهها می شود/ هدفم تكرار طلاي جهان است

بهنام اسبقی قهرمان جهان و آسيا، در آستانه آغاز رقابتهای جام باشگاههای تكواندوي آسیا گفت: تيم شهرداري ورامين قطعا قهرمان پنجمين دوره جام باشگاههاي تكواندوي آسيا مي‌شود.

بهنام اسبقي كه در تورنمنت بين المللي امارات موفق به كسب مدال طلا شد، در خصوص اين مسابقات به سايت فدراسيون تكواندو گفت: بازی های خوبی بود. 10 امتیاز سهمیه المپیک برایمان اهمیت داشت که خدا را شكر با كسب مدال طلا، آن را بدست آوردم. در اين مسابقات تك چهره خوبي حضور داشتند كه در وزن‌ 68- كيلوگرم تكواندوكاران بلژیک و سنگال و کره جنوبي، مبارزات بسیار خوبی را انجام دادند.

وي كه در پنجمين دوره جام باشگاههاي آسيا به همراه تيم شهرداري ورامين در اين رقابتها حاضر مي‌شود در آستانه آغاز اين مسابقات اظهار داشت: شهرداری ورامین نسبت به دوره گذشته تقویت شده است و در هر 5 وزن بازیکنان بسیار خوبی دارد. این رقابت ها هم 10 امتیاز برای المپیک دارد و ارزش زیادی برای بازیکنان ملی پوش شهرداری خواهد داشت. قطعا در این دوره، قهرمانی برای شهرداری ورامین است و اجازه نمي‌دهيم تيمي ديگر بر سكوي قهرماني بايستد.

اسبقی حضورش در مسابقات جهاني را مهمترين هدفش در پايان سال 94 عنوان كرد و گفت: در اين يك ماه و نيم باقي مانده از سال، مسابقاتمان بسيار فشرده است . ما پس از پايان جام باشگاههاي آسيا و جام فجر؛ مسابقات انتخابي تيم ملي را خواهيم داشت تا نفرات اعزامي به مسابقات جهاني مشخص شوند. قطعا در انتخابی ها هرکسی که بهتر باشد به ترکیب اصلی راه پیدا می کند. من هم هدفم حضور در رقابتهاي جهاني و تكرار مدال طلاي دور‌ِ قبلم است و اميدوارم بتوانم به اين مهم دست پيدا كنم.

تاريخ  ارسال:چهارشنبه 22 بهمن 1393 - 11:49

تعداد بازديد: 392

کد:8476-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool