Farsi | English  
 

   پنجشنبه 8 فروردين 1403

کلام روز


امام صادق علیه‌السلام فرمود: مؤمن جز به سه خصلت نیک نشود: فهم عمیق در دین، اندازه‌دارى نیکو در زندگانى و بردبارى بر ناگوارى


گفت و گو


براي قهرماني آماده‌ايم/ میزبانی ایران فرصت مناسبی برای جوانان است

قنبری: در اولین حضور بهترین نتیجه را کسب می کنیم

 آرشيو گفت و گو

گزارش


 آرشيو گزارش


آمار سايت



.

     

سيد نعمت خليفه، سرمربي تيم دانشگاه آزاد:
ایران از قدرتهای تکواندوی آسیا است/ هدف دانشگاه آزاد کسب قهرمانی است

سيد نعمت خلیفه سرمربی تیم دانشگاه آزاد در آستانه آغاز رقابت های جام باشگاههای تكواندوي آسیا در خصوص شرایط اين تيم به سايت فدراسیون تکواندو گفت: در 4 دوره گذشته، دانشگاه آزاد همیشه قهرمان بوده است و تنها یک دوره نایب قهرمان شده است. تمام هدف ما از حضور در این رقابتها، کسب چهارمین قهرمانی و دفاع از عنوان دوره گذشته مان در آسیا است. تیمهای آسیایی حاضر در این رقابتها قدرتمند هستند اما بازیکنان دانشگاه ازاد هميشه برای رسیدن به بهترین نتيجه تلاش کرده اند و این تلاش را ادامه خواهند داد.


وی در ادامه افزود: هر دوره از جام باشگاهها از نظر کیفیت بهتر از دوره های گذشته برگزار می شود. در این چند ساله ایران قدرت اصلی این رقابت ها بوده است و جزو در سکوی اول و دوم قرار نگرفته است كه این نشان دهنده بالا بودن سطح فنی تکواندو ایران است.

سرمربي تيم دانشگاه آزاد تصريح كرد: فدراسیون تکواندو با تمام مشکلات از تیم هایش حمایت می کند و باعث می شود با قدرت در این رقابت ها حاضر شوند. با تمام سختی های موجود در مسائل مختلف که گریبانگیر تمامی فدراسیونها است اما فدراسیون تکواندو با سختی تمام این رقابت ها را به بهترین شکل ممکن اداره می کند و نتیجه هم می گیرد.

خلیفه حضور تيم شهرداري ورامین در جام باشگاهها را نیز یکی از مهمترین رخدادهای همیشگی جام باشگاهها دانست و گفت: شهرداری ورامین از تیمهای خوب تکواندو است که می تواند کیفیت بازی ها را در این دوره نیز بالا ببرد و برروی سکو قرار گیرد. امیدوارم مانند دوره های قبل ایرانیان سکونشین اين رقابتها باشند.

پنجمين دوره جام باشگاههاي تكواندوي آسيا، 25 و 26 بهمن ماه به ميزباني ايران و در خانه تكواندو برگزار مي‌شود.

تاريخ  ارسال:سه شنبه 21 بهمن 1393 - 08:15

تعداد بازديد: 564

کد:8461-1403


 اخبار مرتبط:





  نظر شما در رابطه با اين خبر
 نام شما:
 پست الکترونيک:
 شماره تماس:

 آی پی شما:

 
 دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت فدراسیون در وب سایت منتشر خواهد شد.
 پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
 پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
 


 




 





 





 
  
 Free Page Rank Tool